Moja cesta v telco sektore začala pozíciou reprezentanta rezidenčnej infolinky v roku 2005. Call centrá a zákaznícka podpora patrili v tom čase medzi rýchlo sa rozvíjajúce odvetvia, vďaka čomu som v krátkom čase vystriedal viacero predajných aj špecialistických pozícií.
Okrem call centier som pôsobil v retaili, ako predajca, regionálny reprezentant pre SME segment, neskôr ako shop head. Väčšina pozícií mala buď priamy alebo externý kontrakt so Slovak Telekom.
Od roku 2012 opäť ako interný zamestnanec.
Viedol som špecializované tímy telefonického predaja, podieľal sa na vzniku a rozvoji e-sales tímu (outbound, inbound, web lead, live chat).
Od 2022 vediem kontaktné centrum v Košiciach a Žiline, zodpovedám za prevádzkovovú efektivitu, zákaznícku skúsenosť, predajný výkon a spokojnosť 150+ zamestnancov.
;