• logo
  • Rečníci
  • Program
  • Miesto konania
  • Kontakt
  • Partneri
  • CC 2024
Miroslav Procházka Miroslav Procházka Sales & Partner Manager for Central Europe, Staffino

Zanietený obhajca zmysluplného predaja | Budovanie dlhodobých partnerstiev | Verím v prepojenie zamestnaneckej a zákazníckej skúsenosti

Vyše 25 rokov skúseností v obchode – v začiatkoch na medzinárodných plavbách, následne 4 roky vlastná spoločnosť v Gastro zásobovaní. 8 rokov v na obchodnom oddelení Slovak Telekom a 2 roky s platformou Strossle. Posledných 6 rokov sa aktívne zaoberám témou Customer Experience (CX) – 4 roky predajom riešení od spoločností SAP a SalesForce a Qualtrics. Pred pár rokmi ma doslova uchvátilo, ako spoločnosť Staffino prepája zamestnaneckú a zákaznícku skúsenosť a posledné roky aktívne promujem tento princíp hlavne v oblasti kontaktných centier.

 

Prečo deti nesnívajú o práci v call centre?

Prezentácia sa ponorí do kľúčových výziev, ktorým čelia frontline pracovníci, a ukáže jedinečný a jednoduchý spôsob transformácie cez zdieľanie uznania.

Zameriame sa na:

  • Zvýšenie motivácie frontline zamestnancov –  ako budovať angažovanosť a pocit zmysluplnej práce na pozíciách, ktoré sú často vnímané ako rutinné.
  • Zvýšenie predaja prostredníctvom zberu a využitia spätnej väzby od zákazníkov v reálnom čase – ako premeniť hlas zákazníka (VoC) na priame obchodné príležitosti.
  • Analýzu dát z oblasti zákazníckej skúsenosti (CX), ROI CX programov + ako využiť dáta na strategické rozhodovanie a preukázateľné výsledky.
;

<  Zpět

Created by Digital One | Ochrana osobných údajov