Zanietený obhajca zmysluplného predaja | Budovanie dlhodobých partnerstiev | Verím v prepojenie zamestnaneckej a zákazníckej skúsenosti
Vyše 25 rokov skúseností v obchode – v začiatkoch na medzinárodných plavbách, následne 4 roky vlastná spoločnosť v Gastro zásobovaní. 8 rokov v na obchodnom oddelení Slovak Telekom a 2 roky s platformou Strossle. Posledných 6 rokov sa aktívne zaoberám témou Customer Experience (CX) – 4 roky predajom riešení od spoločností SAP a SalesForce a Qualtrics. Pred pár rokmi ma doslova uchvátilo, ako spoločnosť Staffino prepája zamestnaneckú a zákaznícku skúsenosť a posledné roky aktívne promujem tento princíp hlavne v oblasti kontaktných centier.
Prezentácia sa ponorí do kľúčových výziev, ktorým čelia frontline pracovníci, a ukáže jedinečný a jednoduchý spôsob transformácie cez zdieľanie uznania.
Zameriame sa na: