Katarína pôsobila počas svojej kariéry v energetike. Ako hodnotový líder, riadila 13 rokov oblasť predaja a zákazníckych služieb v SPP. Stála pri zrode a rozvoji Call centra SPP. Významne prispela k vybudovaniu predaja elektriny v segmente SME a
domácnosti, a k implementácii nového CRM. Viedla veľké tímy aj transformačné projekty.
V rokoch 2021 až 2023, v roli CEO spoločnosti Probugas, navrhla a implementovala so svojim tímom nový biznis model, ktorý priniesol lepšiu finančnú stabilitu a predvídateľnú tvorbu pridanej hodnoty. Prispela k zavedeniu viacerých inovácií a k obnove technologických a výrobných zariadení. Zároveň Probugas úspešne previedla energetickou krízou a zmenou firemnej kultúry.
Dnes odovzdáva svoje skúsenosti v roli Business a leadership konzultantky. Pomáha firmám lepšie fungovať: nastavovať stratégie, vyladiť biznis model, zlepšiť procesy a tímovú spoluprácu.
V dnešnej digitálnej dobe sa žiada zamyslenie nad tým aká je úloha ľudí a technológií v zákazníckych službách a predaji. Sú ľudia stále dôležití? Alebo prevezmú našu rolu stroje? Kde sú tie správne a zdravé hranice? Vo svetle svojich skúseností z Call centra a nových technologických trendov vám prinesie postrehy k tejto téme Katarína Lucinová vo svojom vstupe.
;