Obchodu, marketingu a manažmentu sa venujem viac ako 10 rokov. Moju kariéru som začínala na poli PR, neskôr som prešla do segmentu HORECA. Tu som pôsobila viac ako 5 rokov na marketingovo-obchodných oddeleniach v prémiových 4 hviezdičkových hoteloch. Posledné dva roky pred nástupom na materskú dovolenku som viedla obchodný tím v hoteli Sitno. V Konecta Slovakia pôsobím od januára 2024 ako business development manager. Svet call centier je v mnohom podobný ako ten hoteliersky. Oba sa zameriavajú na to, aby ich služby uspokojili potreby zákazníka. CX je tak téma, ktorá so mnou kráča počas celej mojej profesionálnej kariéry.
Reflektujú pocity o tom, že automatizácia a umelá inteligencia sú budúcnosťou zákazníckej skúsenosti realitu? Kde v rámci digitálnej revolúcie stojí agent, kde technológia a čo očakáva zákazník? Konecta Group ako globálny hráč v rámci zákazníckej starostlivosti vníma budúcnosť CX vo vzájomnej spolupráci Gen AI a agenta. Vytvárame tak vlastné riešenia, ktoré pomáhajú zlepšovať nielen zákaznícku skúsenosť, ale aj redukovať AHT.
;