JANA MATIAŠKOVÁ
Skúsená manažérka kontaktného centra a zameraná na rozvoj ľudí s viac ako 20-ročnou praxou v oblasti riadenia tímov, projektového manažmentu a koučingu. Vyniká v budovaní efektívnych prevádzok, vedení supervízorov a nastavovaní procesov vo veľkých aj rastúcich tímoch. Pôsobila v bankovníctve, telco a predaji, kde sa podieľala na strategických zmenách, školeniach a implementáciách nových servisných modelov.
Budovanie odolných a funkčných tímov nie je otázkou náhody – ale premysleného prístupu, dôvery a postupného zrenia.
Doba sa mení – a spolu s ňou aj to, ako spolupracujeme. Niektoré veci už jednoducho nefungujú ako kedysi.
Ako sme si u nás v Paradigme prešli premenou od „rebríka“ k „sieti“ a čo nám to prinieslo? Príď si vypočuť príbeh z prvej ruky od Lenky a Janky.