• logo
  • Rečníci
  • Program
  • Miesto konania
  • Kontakt
  • Partneri
  • CC 2024
Jana Matiašková Jana Matiašková manager call centra, PARADIGMA

JANA MATIAŠKOVÁ

Skúsená manažérka kontaktného centra a zameraná na rozvoj ľudí s viac ako 20-ročnou praxou v oblasti riadenia tímov, projektového manažmentu a koučingu. Vyniká v budovaní efektívnych prevádzok, vedení supervízorov a nastavovaní procesov vo veľkých aj rastúcich tímoch. Pôsobila v bankovníctve, telco a predaji, kde sa podieľala na strategických zmenách, školeniach a implementáciách nových servisných modelov.

  • Manažérka kontaktného centra – Paradigma, s.r.o.
    2023 – súčasnosť
    Vedenie tímu, zodpovednosť za projekty, kvalitu, efektivitu a klientsku spokojnosť.
  • Regionálna manažérka predaja – ASO Vending
    2018 – 2022
    Riadenie obchodníkov, retencia, zmenové riadenie, komunikácia s klientmi a vedením.
  • Segmentová manažérka – Affluent – VÚB banka
    2015 – 2016
    Zavádzanie nového servisného modelu pre prémiových klientov, školenia, web redizajn.
  • Interný kouč manažérov – Slovenská sporiteľňa
    2012 – 2015
    Rozvoj lídrov, individuálny koučing, tréningy, adaptačné procesy.
  • Team leader & kouč v call centre – Slovak Telekom / T-Mobile
    2003 – 2011
    Vedenie tímu, školenia, koučing, nábor, zákaznícky servis.

Menej hierarchie, viac zodpovednosti – keď tím nepotrebuje rebrík, ale sieť.

Budovanie odolných a funkčných tímov nie je otázkou náhody – ale premysleného prístupu, dôvery a postupného zrenia.
Doba sa mení – a spolu s ňou aj to, ako spolupracujeme. Niektoré veci už jednoducho nefungujú ako kedysi.
Ako sme si u nás v Paradigme prešli premenou od „rebríka“ k „sieti“ a čo nám to prinieslo? Príď si vypočuť príbeh z prvej ruky od Lenky a Janky.

;

<  Zpět

Created by Digital One | Ochrana osobných údajov