Jakub Kánovics je zodpovedný za obchodnú komunikáciu a konzultácie so zákazníkmi od počiatočnej fázy projektov až po ich dokončenie a následnú podporu. Jakub sa aktívne podieľa na práci na reálnych projektoch na platforme v rámci proof-of-concept a získavania spätnej väzby na používateľské rozhranie. Jakubovo podnikateľské vzdelanie so zameraním na strategické poradenstvo v kombinácii s jeho certifikátmi v oblasti umelej inteligencie vytvára prostredie pre úspešnú realizáciu projektov. Do spoločnosti SentiSquare nastúpil v roku 2023 a odvtedy sa podieľal na viacerých projektoch pre firemných klientov, ako sú napr. Slovenský plynárenský priemysel a Fio banka.
Zaujíma vás ako využiť umelú inteligenciu pri práci s ľuďmi v kontaktnom centre alebo call centre? Ste na správnom mieste! Žiadne rozprávky o Chat-GPT a magických riešeniach na všetko. Namiesto toho 15 minút zameraných nato, ako umelá inteligencia dokáže reálne podporiť tímy, ktoré sa stýkajú so zákazníkmi na dennej báze. Budú use-cases, budú reálne príklady z praxe a bude predstavenie jedného riešenia - ideálna kombinácia na utorkové dopoludnie.
;