Som v prvom rade človek, žena, matka, manželka, ktorá pracuje už viac ako 11 rokov na pozícii riaditeľka call centra Všeobecnej zdravotnej poisťovni.
Vediem tím s viac ako 50 ľuďmi tak, aby sme spoločné dosahovali a napĺňali víziu spoločnosti a spoločne tvorili podporujúcu pracovnú atmosféru.
Okrem toho robím transformatívny koučing, mentoring, spopracujem na rôznych projektoch, aktuálne na podpore duševného zdravia.
Ale hlavne ma baví život a ľudia , komunikovať s ľuďmi a pomáhať im, aby mohli žiť šťastný a naplnený život.
Možno si teraz kladiete otázku, v čom som iná. Odpoveď je jednoduchá: Áno, mám skúsenosti, certifikáty a som transformatívny kouč a mentor. Avšak, v konečnom dôsledku nepotrebujem žiadne techniky, aby som mohla pomôcť ľuďom. Pretože, to robím zo svojho najhlbšieho vnútra. S láskou, pokorou, vnímajúc to ako svoje poslanie.
Tak veľmi by som chcela prebúdzať v ľuďoch ten prirodzený pocit, že nemusia robiť nič pre to, aby boli šťastní.
Komunikujeme stále, každá jedna minúta nášho života je o tom, že komunikujeme, či už sami zo sebou, z ostatnými ľuďmi okolo nás – v práci, v rodine, medzi priateľmi.
A väčšinou si myslíme, že je to predsa jasné, čo hovoríme a čo počujeme, ako je teda možné, že si nerozumieme.
Schopnosť komunikovať má každý z nás a prečo teda existuje nedorozumenie, nepochopenie ?
Ale, čo keď nám v tom chýba niečo, čo sme si doteraz nevšimli?
NAČÚVANIE – NASLÚCHANIE
Len málo ľudí to SKUTOČNE a NAOZAJ vie...
Pritom jednoduché, hlboké počúvanie nie je získanou zručnosťou, ale vrodenou schopnosťou každého z nás. Je dostupné každému. Jeho benefity sú zrejmé veľmi rýchlo v zážitku ako počúvajúceho, tak toho, koho je počúvané.
Výsledkom praktizovania hlbokého načúvania sa prirodzene stávajú veci, ktoré naše bežné chápanie (myslenie) často nedokáže uchopiť. A ako to môže pomôcť práve v call centre ? O tom sa dozviete viac ....
;